Vanau Cotton

SHOP & BESTEL

Hoe shop ik in de webshop?

U hebt twee keuzemogelijkheden: U klikt op ‘alle producten’ rechts onderaan de pagina of u klikt bovenaan in de keuzelijst op Volwassenen, Kinderen of Baby’s.

Daarna kunt u in de linkerkolom gaan aanvinken wat u precies wenst te bekijken.

Wenst u een artikel dieper te bekijken dan hoeft u enkel op de foto te klikken of op ‘Bekijk’.

 

 

Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

Hebt u een artikel gevonden dat je zeer graag zou bestellen. Uitstekend!
U hoeft enkel nog uw kleur, uw maat en aantal te kiezen en daarna op ‘voeg toe aan mandje’ te klikken.

Tip: Mocht jouw gewenste maat uitverkocht zijn, dan zullen wij eraan denken je te informeren als deze binnen de komende 30 dagen weer beschikbaar mocht zijn. U hoeft enkel een mailtje te sturen naar info@vanau-cotton.be met vermelding van het artikelnummer, de maat + eventueel kleur

BEVESTIG & BETAAL

Wanneer je klaar bent met shoppen, rest u nog enkel uw winkelmandje te bevestigen en te betalen.

Let op: Vanaf 50 euro gratis verzending!

Wanneer u rechtsboven op het winkelmandje klikt krijgt u onderstaande scherm.
Daar kunt u nog het aantal veranderen, maar u kunt ook een artikel uit uw mandje verwijderen.

Als u tevreden bent over uw bestelling, en niets meer wenst toe te voegen dan klikt u op ‘ mijn gegevens’ en vult u alle nodige gegevens in.

Indien u dit wenst, kan u voor 1 euro extra uw verzending laten verzekeren tegen schade, verlies of diefstal bij Bpost. U hoeft dan enkel naast de tekst een vinkje te plaatsen.

Om uw bestelling te kunnen plaatsen moet u steeds akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Indien u niet akkoord bent, kan u ook geen bestelling plaatsen.

Wanneer alles correct ingevuld is klikt u dan op ‘Plaats bestelling!’

Het volstaat om het verschuldigd bedrag over te schrijven op het hierboven vermeld rekeningnummer en uw pakket wordt klaargemaakt!

 

VERZENDING

Hoelang duurt een standaardverzending?

Wanneer we u betaling hebben ontvangen starten we met het maken van uw pakket. U moet rekening houden dat het maximum 3 bankwerkdagen duurt tegen dat uw geld bij ons toekomt.

Vanaf dan zult u maximum 2-3 werkdagen moeten wachten vooraleer u uw pakket ontvangt.

Verzendingswijze

Al onze pakketten worden verzonden via Bpost. U hebt de mogelijkheid om te kiezen als dit bij u thuis moet geleverd worden, in een postpunt of postautomaat.

Kan ik een afwijkend leveringsadres ingeven

Natuurlijk, in het stappenplan van uw bestelling hoeft u enkel bij ‘Mijn gegevens’  in het vakje opmerkingen uw afwijkend leveringsadres in te vullen.
Mocht u na uw bestelling opmerken dat het leveringsadres verkeerd is, dan moet u binnen de 24h Vanau cotton per mail hiervan op de hoogte brengen

Wat doe ik als mijn pakket beschadigd is

Zoals vermeld in de algemene voorwaarden: Opgelet voor de verzendingen zonder verzekering. In geval van schade, verlies of diefstal bij Bpost, zal er geen enkel terugbetaling aanvaard worden.

Wat doe ik als er artikelen ontbreken in mijn pakket

Eerst en vooral mochten we tijdens de afhandeling van uw bestelling vaststellen dat de door u bestelde artikelen niet beschikbaar zijn, dan zullen wij u hierover in een aparte e-mail informeren. Indien de artikelen niet beschikbaar zijn, dan komt er ook geen overeenkomst tot stand.

Indien u geen e-mail ontvangen hebt en er toch nog artikelen ontbreken, gelieve dan een e-mail te sturen met een detail van de ontbrekende artikelen.

In welk land levert de webshop

We leveren in de Benelux

 

 

ONTVANG & RETOUR

Retourneren – hoe werkt het?

De bestelde artikelen zijn niet zoals je had gedacht en je wilt deze terugsturen? Geen probleem! Vul gewoon de retourbon in die aan je bestelling is toegevoegd. Voeg deze bij de artikelen die je wilt terugsturen en breng uw pakket (goed afgesloten) naar Bpost op eigen kosten. 

Ondergoed kan omwille van hygiënische redenen nooit teruggenomen worden eens de originele verpakking is geopend.

Hoe lang duurt het tot ik mijn geld terugkrijg

Dat gaat bij ons heel snel: zodra een terugzending bij ons verwerkt is, doen wij er alles voor om jouw geld zo snel mogelijk terug te geven.

Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen de veertien dagen zonder vermelding van redenen retourneren.

Moet ik voor mijn terugzending verzendkosten betalen?

Ja, u doet de artikelen die u wenst te retourneren terug in de doos, trekt onze plakker van de doos en gaat met uw pakket naar de post.

Ik wil een artikel omruilen - hoe werkt dat?

Stuur in dit geval de niet gewenste artikelen binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug en geef gewoon een nieuwe bestelling in.

 

SHOP & BESTEL
BEVESTIG & BETAAL
VERZENDING
ONTVANG & RETOUR

Blijf op de hoogte van onze laatste acties & alle nieuws via onze nieuwsbrief!

Back to top